Poštovani, Bezuspješno pokušavam uspostaviti telefonski kontakt, ali niti na jedan telefon se niko ne javlja. Naime uposlenik sam PLIVE 20 godina i prošli mjesec je radjena revizja ugovora i satnice. Da li to može biti razlog zašto kod nove prijave nisu obradjeni sinovi Faruk i Adnan, koji su osigurani peko mene. Trenutno sam u apoteci i nemogu podići lijekove. Molim odogovr čim prije . Broj opsiguranika je 0034…. Lijep pozdrav Selma S.
- Home
- Poštovani, Bezuspješno pokušavam uspostaviti telefonski kontakt, ali niti na jedan telefon se niko ne javlja. Naime uposlenik sam PLIVE 20 godina i prošli mjesec je radjena revizja ugovora i satnice. Da li to može biti razlog zašto kod nove prijave nisu obradjeni sinovi Faruk i Adnan, koji su osigurani peko mene. Trenutno sam u apoteci i nemogu podići lijekove. Molim odogovr čim prije . Broj opsiguranika je 0034…. Lijep pozdrav Selma S.
10. Maja 2018.
Poštovani, Bezuspješno pokušavam uspostaviti telefonski kontakt, ali niti na jedan telefon se niko ne javlja. Naime uposlenik sam PLIVE 20 godina i prošli mjesec je radjena revizja ugovora i satnice. Da li to može biti razlog zašto kod nove prijave nisu obradjeni sinovi Faruk i Adnan, koji su osigurani peko mene. Trenutno sam u apoteci i nemogu podići lijekove. Molim odogovr čim prije . Broj opsiguranika je 0034…. Lijep pozdrav Selma S.
Uvidom u bazu podataka Zavoda, utvrđeno je da da su Faruk i Adnan, 13.03.2018.godine, odjavljeni sa zdravstvenog osiguranja, te da nisu ponovo prijavljeni kao članovi porodice.
Kontakt informacije
Pozovite nas
+387 33 725 200
Pišite nam
info@kzzosa.ba
Pronađite nas
Ložionička br.2, 71 000 Sarajevo
Radno vrijeme
08:00h - 16:00h