Da li se može ostvariti pravo na refundaciju medicinskih troškova naplaćenih u drugom entitetu, prilikom promjene ljekarske ustanove, zbog nezadovoljstva pruženim uslugama?
- Home
- Da li se može ostvariti pravo na refundaciju medicinskih troškova naplaćenih u drugom entitetu, prilikom promjene ljekarske ustanove, zbog nezadovoljstva pruženim uslugama?
Da li se može ostvariti pravo na refundaciju medicinskih troškova naplaćenih u drugom entitetu, prilikom promjene ljekarske ustanove, zbog nezadovoljstva pruženim uslugama?
Pravo na hitnu zdravstvenu zaštitu osiguranih lica na području drugog entiteta regulisano je Sporazumom o načinu i postupku korištenja zdravstvene zaštite osiguranih osoba na teritoriji Bosne i Hercegovine, van područja entiteta kome osigurane osobe pripadaju (''Službeni glasnik BiH'', br. 30/01). Navedenim Sporazumom je propisano da u slučaju potrebe za zdravstvenim uslugama vrijednosti veće od 300 KM, potrebno je pribaviti saglasnost nadležne ustanove zdravstvenog osiguranja. Ukoliko zdravstvena ustanova primi na stacionarno liječenje osiguranu osobu, ako se radi o hitnom slučaju, dužna je u roku od 3 dana od dana prijema na liječenje, obavijestiti ustanovu zdravstvenog osiguranja kod koje je isto osigurano, o datumu prijema na liječenje, dijagnozi I predviđenom trajanju stacionarnog liječenja radi pribavljanja odgovarajuće saglasnosti. Ukoliko su troškovi manji od 300 KM, osigurano lice može podnijeti zahtjev za refundaciju novčanih sredstava utrošenih za liječenje na području drugog entiteta nadležnom Zavodu zdravstvenog osiguranja, te isti će predmet razmotriti i ukoliko je opravdan I u skladu sa pozitivnim pravnim propisima, postupit će se po zahtjevu.
Kontakt informacije
Pozovite nas
+387 33 725 200
Pišite nam
info@kzzosa.ba
Pronađite nas
Ložionička br.2, 71 000 Sarajevo
Radno vrijeme
08:00h - 16:00h