
OBAVIJEST O REFUNDACIJI MRI PREGLEDA
Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo će u cilju zaštite prava osiguranika na zdravstvenu zaštitu vršiti blagovremeno refundaciju za izvršene MRI preglede u skladu sa navedenim uputstvom
U skladu sa obavještenjem Ministarstva zdravstva KS br.10-33-9231/23 od 19.05.23.g., kojim nas informišu da od 01.05.2023.g. na KCUS aparat za MR preglede nije u funkciji . U skladu sa navedenim naručeni osiguranici nisu mogli dobiti usluge ovog pregleda. Po preporuci Ministarstva poduzet će se slijedeće aktivnosti od strane ZZO KS, a u interesu zaštite prava osiguranih lica i omogućavanja korištenja zdravstvene zaštite.
Svi osiguranici koji imaju već zakazane termine od 01.05.2023.g. do uspostavljanja u funkciju MRI aparata imaju pravo uraditi pregled u registrovanim zdravstvenim ustanovama. Da bi se izbjegle nedoumice svi osiguranici koji su imali termin od 01.05.2023.g.do 20.05.2023.g.mogu obaviti pregled u narednom periodu, ili ukoliko su već obavili pregled, a zakazani termin na KCUS-u je bio od 01.05.23.god. mogu se obratiti Zavodu. Osiguranici koji imaju zakazan termin od 20.05.23.g. i dalje, mogu obaviti MR pregled na dan zakazanog termina na KCUS.Obzirom da ne znamo koliko ce dugo MRI biti izvan funkcije molimo da poštujete upute.
Ministarstvo zdravstva KS je preuzelo obavezu da će redovno obavještavati osiguranike o napretku rješavanja problema vezano za MRI aparata i ponovnoj uspostavi njegove funkcionalnosti.
Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo će u cilju zaštite prava osiguranika na zdravstvenu zaštitu vršiti blagovremeno refundaciju za izvršene MRI preglede u skladu sa gore navedenim uputstvom.
Za podnošenje zahtjeva za refundaciju utrošenih sredstava za MRI pregled u periodu od 01.05.2023.g. i dalje, potrebno je dostaviti slijedeću dokumentaciju za refundaciju sredstava o izvrsenom pregledu u nekoj od registrovanih zdravstvenih ustanova:
-zahtjev za refundaciju (na šalteru bilo koje poslovnice ZZO)
-uputnicu za MRI pregled na kojoj je naznačen termin zakazanog pregleda,sa pečatom ustanove.Ukoliko osiguranik nema navedenu uputnicu Zavod će po službenoj dužnosti tražiti potvde od KCUS o zakazanom terminu.
-fiskalni racun iz registrovane zdravstvene ustanove sa decidno navedenom pruženom uslugom na ime osiguranika
Zahtjevi će se rješavati u najkraćem mogućem roku u interesu naših osiguranika
Kontakt informacije
Pozovite nas
+387 33 725 200
Pišite nam
info@kzzosa.ba
Pronađite nas
Ložionička br.2, 71 000 Sarajevo
Radno vrijeme
08:00h - 16:00h